-

Så sjukt härligt väder det vart idag! Jag, Linn och Paulina kunde till och med sitta ute på förmiddagen och plugga. Sedan drog jag, Sara, Mia och Carro och käkade lunch på grillen i spånga och även då satt vi ute och njöt av solen. Det var riktigt härligt tills det började blåsa. Efter skolan gick jag hem och det var nästan svettigt varmt med skinn jacka när solen låg på ryggen. När jag väl var hemma satte jag mig med matte boken och pluggade som attans. Har ju matte nationella på fredag så måste ju träna! Sjukt nervös över de, matte är inte direkt min starka sida. Men men, nog om skolan. Nu sitter jag i sängen och tittar på någon vampyr film på 6an och ska nog ringa Kajsan nu, cya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0