btw jag var frisk idag

Idag har det utan tvekan varit riktigt april väder, från sol till regn till sol. Ja ja, bara det är sol nångång så blir man ju glad. Efter skolan åkte jag, Carro och Mia till vällingby och tog en fika på waynes ute i solen. Cissi traskade förbi så hon följde me oss senare när vi skulle kolla runt i affärer. Har vart ganska duktig idag med pluggandet även fast jag kämpat mot mensvärk stortsett hela dagen. Nu är jag i alla fall hemma och ska sätta igång med pluggandet och sen blir det tv night med dating in the dar, desperate housewifes och tillsist couger town, nice! Men ska få lite plugg gjort nu så jag kan ta det lugnt restan av kvällen, ska knapra i mig en stor dos iprem nu så jag kan få koncetrera mig lite och slippa mensvärken. CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0