Fredagsnöje

Nu sitter jag hemma i sängen, efter en hel dag av en massa transporter. Efter skolan åkte jag och Linn till täby där vi träffade Linns pojkvän Richard och hans kompisar, vi kollade runt i affärer men grabbarna tröttnade ganska fort så vi åkte hem till Richard (som bor vid mitt landställe). Jag skulle egentligen sovit hos Richard med Linn och en kille som heter Niklas, men sen fick mina päron riktigt flipp så att jag blev tvungen att dra hem igen. Och pappas flicka som jag är lyder jag ju såklart... -.-
Nu är jag i alla fall hemma igen och ska faktiskt bara ta det lugnt, har en huvudvärk som bara inte vill ge sig av. Lycko dag! Score!

old pic på mig och Linn från sommarn mellan 7an och 8an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0