Lördags nöje!


Nu är vi äntligen hemma efter en hel dag med shopping, jag är egentligen inte mycket för att shoppa hela dagarna, jag blir uttröttad ganska fort. Vi var först i solentuna men där hittade vi inget så vi tog bara en fika och därefter åkte vi till kista där jag köpte det mesta, fast jag hade tänkt köpa en plånbok men den fanns inte där så till sist åkte vi till sumpan. Mami var ju med som jag skrev tidigare och det var ett bra val eftersom man fick en del av sakerna betalt av henne. Men det är nog mest för att vi aldrig är ute och shoppar tillsammans. Jag köpte följande:

En mellan stor väska

Leggins

Plånbok

Ett par shorts till sommarn =)

+ ett par solglasögon som jag glömde att fota


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0