Sorry, i'm late

Halloj, jag tänkte bara medela om att jag lever. Har inte haft nån ork för datorn som ni kanske märkt. Igår var jag och Kajsa så sega och trötta att vi satt hemma hela dagen och tittade på disney filmer, vilket var lite mysigt ändå. Dessutom mådde jag inte så bra, jag har fått tag i en förkylning.. Så jag har vart hemma idag. Jag låter som en kråka, min röst är helt förstör och så har jag sån mensvärk att jag skulle kunna spy.. Men men, nu ska jag ringa Kajsan och kommer säkert få höra en massa skryt om att hon har träffat Paulo Roberto, vilket hon skulle göra idag. Ja ja, nu ska jag göra mig lite tea och äta kaka och sen klockan 8 börjar top model. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0