a long way

Det känns som det har vart en riktigt lång dag idag för mig, kan ha vart för att jag rört mig runt hit och dit typ hela eftermiddagen. Skolan idag var inget speciellt förutom att jag fick reda på att jag fick vg på engelska nationella, cash to me, nice! Efter skolan var jag först lite med girlsen, vi satt i solen och åt glass och godis medan vi chittchattade lite och sen åkte jag till sumpan för att möta upp Mikaela och vi två åkte vidare till kista där vi gick runt i en hel del affärer. Jag var helt bestämd på att hitta skor och jag hade en liten bild i huvudet på hur jag ville att dom skulle se ut på ett ungefär. Hittade tillslut ett par som vart hel ok! Runt 6 tiden började vi röra oss tillbaka till spånga då Mikaela skulle hem och jag möta upp pappa. Jag och pappa satte oss på puben i spånga och beställde var sin burgare. Mamma ville helst inte att någon skulle va hemma för hon har tjejkväll. Men jag och papsen orkade inte sitta där hela kvällen så nu är vi hemma i alla fall och som vanligt sitter jag med Kajsan i lur, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0