Bilträff i stan

Va först inte så jävla pepp på att dra dit, men är riktigt glad att vi gjorde de. Vi var där från åtta till typ halv ett och i början satt vi i mitten av vägen på nån betong grej och bara tittade på bilarna (och killarna som satt i..) sen träffade vi nåra som Linn kände och då åkte vi med i deras van (tror jag det var, kommer inte riktigt ihåg). Så vi åkte runt med dom och hade de trevligt, sen stannade vi på nå ställe och då kom de ännu mer människor. Jag pratade i lur så jag satt en bit bort ett tag och då kom de nån tysk eller polak eller va fan han nu var och börja snacka med mig och jag fattade ju fan ingenting. Så jag sa de enda jag kan säga på tyska; "Min pappa är rik, ska vi knulla?" Han började ju as garva och peka på en buska, haha, sen kom Kajsa och fler av dom vi var med och vi hade kul åt den där gubben. De var bara Kajsa och Maffe som fattade va killen sa så vi pratade med han genom dom. Sen skulle jag, Kajsa och Linn hitta tillbaka till tc.. Men som tur var hjälpte Maffe och nån annan kille oss en bit på vägen. Jag vet inte vad de var med mig då men jag verkligen rushade fram, jag gick så jäääävla fort och det var inte lätt heller eftersom stan var smockad me folk. Slaalom baby! Peace out!

Nått gick fel där i slutet av kvällen.. ?
(Tyvär blev de inga bilder inne i stan, det var de sista jag tänkte på när jag var där)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0