going back!

Nu har jag typ packat ihop hela mitt liv, jag har ju inte vart hemma på typ fyra veckor så jag har en del grejs. Jag ska ta tio över fyra tåget idag hem till stockholm och som tur är kommer min käre mor och hämtar mig så slipper jag konka hem på min feta jävla väska. Får se om jag kommer hitta på nått ikväll, jag kanske inte orkar efter den här kvällen. Har ju bara sovit i typ tre timmar eller något sånt. Men får se om jag kanske träffar Linn och Linda en sväng ikväll. Nu ska jag sega med Kajsan och hjälpa henne med sin stress över imorn, hon börjar skolan då och vet inte vad hon ska ha på sig, gullunge! CYA

Kajsa och jag, vi är speciella..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0