remind me

idag har de ju hänt lite mer i skolan än vanligt, brandalarm så alla i hela skolan fick gå ut (som tur va så vart de ju bra väder idag). Sen fick vi sluta tidigare också för vi vred fram klockan i klassrummet, nice! Jag, Carro och Emelie drog till vällingby och har gått runt i affärer heela jävla dan. Carro skulle köpa lite grejs, senare kommer Arvin och ett litet tag efter kommer Linn. Då vill Linn kolla i affärer och Arvin också, så de blev en hel del och de enda jag fick köpt va godis.. hehehe. Sängen var väldigt frestande sen då jag kom hem men då skulle jag hjälpa mamma me maten, och sen käka den. Men nuuu, finally, ligger jag i sängen och bara njuter av mitt godis och hur avslappnande de här är.. Yeeeah!

vill till åre! Nu, nu, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0