mohammed

Datorn här hemma i spånga har fuckat ur totalt! Internet funkar inte överhuvudtaget. Men jag tänkte berätta lite kort omj vad som hänt. Imåndags träffade jag Linn och Jonte och vi drog till tanto på kvällen, vi hade det väl hyfsat trevligt med trevliga människor. Linn sov hos mig den kvällen också. Och igår hade vi en hel dag i kista, vi träffade Linda ett tag också men bara en liten sväng eftersom hon hade annat för sig. Både jag och Linn fick till oss ett par kap som vi blev nöjda med. Halv tio gick vi även på bio, vi såg knight and day. Den var riktigt bra och rolig och jag och Linn fick dräggla lite över boysen.

fina flickor från igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0