24 december

Då var de julafton nu då! En dag fylld med traditioner som man ska gå efter, fast jag lyckar ju alddrig riktigt hålla mig till de lugna och harmoniska traditionerna. Som tillexempel förr förra julen råkade jag välta julgranen lite smidigt då jag vill kolla på julklapparna bakom julgranen.. och förra julen snubbla jag på lite paket papper och gjorde illa foten, toppen! Hahah, nej men de är väl lite kul me lite nytt i allt de tradionella. I år ska jag försöka ta de lugnt iallafall, fast jag har ju ändå mitt fina ansikte som inte riktigt ser ut som de ska.. Jaja de löser sig, GOD JUL!!

Måste bara visa vår lilla julgran vi har i år! Den är sjukt liten om man jämför me den vi hade förra året iallafall! Men ganska söt är han ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0