Efter regn kommer solsken ?

Igår blev en tidig kväll, var hemma redan halv tolv. Men man kan ju säga att jag hellre hade en tidig kväll än att stanna kvar på den där "festen". Har nog aldrig vart med om att en kille vart så respektlös och verkligen puffat och knuffat på en sådär. Jag fick inga knuffar men de fick mina kompisar och de är ju nog bara de. Så nej, vi pallade inte vara kvar där med såna människor. Nu säger jag inte att alla som var där var så, jag kände nåra stycken som va där och de är riktigt snälla människor och sen var de ju en hel del som jag inte hann snacka me och dom kan jag ju inte säga så mycket om heller. Men vissa fick man ju verkligen inte nått bra första intryck av om man säger så. Ja ja, lägger de bakom mig! Idag ska jag antagligen träffa mig älskade Linn ett tag, hon kommer nog hit och vi ska snicksnacka och ha de mysigt. Ikväll kommer August hem från dalarna så jag sover nog hos honom inatt men vad som händer annars ikväll återstår att se. CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0