För jag har tråkigt!!

ÅRET 2010:

Bättre än förra året? Både ja och nej
Har du träffat några nya vänner? Yes
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Självklart!
Har du flyttat under år 2010? Nope, bott på samma ställe hela mitt liv..
Har du hittat en ny låt som du älskar? Hittar ju nya hela tin
Har du druckit alkohol? Yes
Har du rökt? Japp
Har du kysst en främling? Jepp

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Bättre nu mot slutet ;)
Har du sagt jag älskar dig till någon? Japp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Japp
Har du haft sex någon gång under året? Japp
Har du haft ett hemligt förhållande? Förhållande vet jag inte, men hemligt va de ;p

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej som tur är
Har någon i din släkt avlidit? Ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nope, bara slagit med öppen hand
Har du varit i slagsmål? Nope


PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? De har väl alla?
Har du skämt ut dig? Dagligen!
Har du varit ute en hel natt? Jajmen
Har du blivit tagen av polisen? Nä bara jagad
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jupp
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Jupp

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? Bromma gymnasium
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nope alla är så trevliga så :)
Hatar du någon i din skola? Nää
Har du gjort något framsteg? Ett MVG!! (y) 
Har du haft alla rätt på ett prov? Nää..

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Jajmen
Har du förlorat en vän? Yes
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Japp
Har du haft en relation med en vän? Vadå för relation ?
Har du många killkompisar? Aa

Kommentarer
Postat av: charlotta

hahahahha! ja men visst :D hur het som helst ..

2010-12-22 @ 16:07:44
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0