glad glad glad

När man kom till skolan efter en väl passande sovmorgon fick man veta att bilden var inställd så då skulle vi få vänta i typ tre jävla timmar på nästa lektion men de fixade vi så vi fick hem uppgifter istället. Så då var man ledig idag och de är vi imorn också, niiice! Anywaaay, jag och Carro drog till vällingby där vi tog en fika och pratade om allt från sex till sommar, heh. Sen käkade vi även lunch som bestod av sushi, så sjukt jävla gott och ni som säger motsattsen vet ju inte va ni talar om! Jaja, nu är jag iallafall hemma och senare ska jag röra mig över till Emelie där jag ska spendera min natt, får väl se vad för skoj vi hittar på. CYAAA!

mitt ljus i mörkret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har carro blogg? Isåfall vad heter den då?

2010-12-06 @ 17:00:50
Postat av: ebba

Ja hon har blogg, men hon skriver inte längre..

Men den heter http://successful.blogg.se

Peppa henne att börja skriva igen! :)

2010-12-06 @ 17:13:20
URL: http://dissmiss.blogg.see
Postat av: Anonym

Jag känner inte henne dirket men eftersom du är hennes vän kan du inte peppa henne att hon ska börja skriva igen i hennes blogg? :D <3

2010-12-06 @ 17:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0