Haft en grymt härlig dag!

Idag hade vi bara skola i ungefär en timme, hur skönt är inte de?! Så redan vid halv tolv var jag och Carro i vällingby där vi började med en fika för att få lite energi till att orka kolla lite i affärer efter julklappar. När vi kikat runt ett tag käkade vi sushi till lunch för att sen kolla lite mer i affärer. Mn efter ett tag blev de för mycket och vi satte och snacka om snusk och massa annat skoj, riktigt mysigt! Sen åkte jag och min fina pojkvän hem till mig, där vi myste framför film och han käkade här också. Nu har han dragit för nått tag sen ch jag ligger helt slut på sänge, men är bestämd över att va vaken sjukt länge idag för imorn är vi lediga. Niiiice, de har vart en gryyymt härlig dag med andra ord!

2/12/10 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0