HEADSHOT

Drog ju som sagt ut och träffade Adam igår, vi var ute i kylan och snackade. Lite senare tog vi bussen till Tobbe för att möta upp honom och då märkte vi att bussen inte gick igen förens efter en halvtimme så vi bestämde oss för att gå till vällingby.. Så ja, de gjorde vi och de tog väl 25 - 30 min. När vi äntligen kom fram till vällingby stötte jag på Albin där och han gjorde mig sällis på bussen till Agge, han tog även en jävligt ocharmig bild på mig.. Anyway, jag kom fram till Agge lite innan 9 och jag hade dragit hemmifrån innan 7. Jag hade fan vart ute i två timmar, gissa om jag frös! Hemma hos August gjorde vi inte mycket, vi tittade på film och hade de mysigt och envis som han är fick han sin vilja igenom om att vi skulle öppna julklapparna nu.. Man ska ju öppna dom på julafton!! Ja men han fick då viljan igenom, hans puppy eyes övertalade mig... Vi somnade väl runt två tiden nångång och eftersom han inte hade slutat skolan utan hade skolavslutning idag så gick vi upp vid typ 8 och tog bussen halv 9. Nu känner man sig ju inte direkt pigg, har legat i sängen och sovit framtills nu. Men jag slapp iallfall åka hela vägen hem, min käre mor hämtade mig i vällingby. Så jaa, nu är jag väl bara en allmänt sliten och seg tjej som ni kanske ser på bilderna under. Jävlar va långt de blev nu, menmen, hoppas ni orkar läsa ;) Pööss!

Morgon frillan blev ju riktigt speciell efter gårdagens lockar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0