rooooompaah aka Kajzaah

Kom på att  jag glömde berätta om våran kväll, den såg i alla fall ut så här: Vi drog ut och träffade Nico och bowlade med han och Jusi, de gick ju måttligt bra för mig... eller? Aaanyway, sen när vi var klara drog jag, Kajsa och Nicosen till spånga ip och lekte på isen. Har faktiskt haft en riktigt kul och sjuukt flummig kväll! Nu är jag och uppsala bruden hemma hos mig igen och har vart de ett tag, vi sitter och dricker kaffe, spelar kort och glor på film, myyyyyyyyyyyys! Men men, det var allt för oss just nu så njut och de härligt charmiga bilderna. XOXO!

de gäller ju att bjuda på sig själv, men vart går gränsen...?
-We don't have any!!!! /Kajsa bajsa älskar majsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0