går inte att förutse!

Igår blev de inget skrivande, hade annat för mig skulle man ju kunna säga. På dagan var jag och Kajsa och handlade mat och lite tillbehör för att senare på kvällen ha tjejkväll. Vi dekorerade och hade de fint med riktig julstämning, ljus och drinkar, vi hade till och med en julskiva på i högsta hugg. Efter middagen med bruuudarna kom de lite boys över, fast de blev mer än jag tänkt mig. Aanyway, vi hade de trevligt och så förutom att jag skar upp halva handen, menmen. Vid halv fem hade alla dragit, förutom Kajsa, Linda och Agge som slaggade hos mig. Imorse när man gick ner insåg man att vi hade mycket städning framför oss.. Men idag har vi iallafall bara tagit de lugnt och tittat på film, spelat tv spel och umgåts. Nu har alla dragit och jag sitter här helt ensam och ska spendera natten helt själv.. deprimerande.. Här är lite bilder från igår, enjoy!

kvällen slutade med en jävla massa popcorn ätande.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0