tooorsdag

Drar gårdagen lite kort (ni får ändå inte veta allt, moahaha..), jag kom dit lite efter nio och då fick lill pojken för sig att spela fifa...? Och jaa, han vann men jag lyckades få in ett mål iallafall och nästa gång klår jag honom stort säger jag bara! Imorse låg vi sängen stort sett hela tin, men sen blev de lite brådis för mig att hinna med bussen. Jag skulle möta upp girlsen, Carro, Sara, Mia, Alice och Ida i vällingby för vi skulle diskutera morgondagen lite gran så de gjorde vi och efter de kollade vi runt i lite affärer och sen åkte jag hem. Så nu sitter jag här själv på mitt rum och gömmer mig för städerskan.. jaa jag ä lite små skraj för städare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0