ingen ork?

Inget bloggande på riktigt länge nu, har inte haft något tillgång till dator. Tänkte skriva kort om de dagar som gått, men det blir nog lite små slarvigt och kanske inte så intressant att läsa, menmen! =) 

Onsdag: Jag åkte ut till landet med tönten och vi var där och tog de väl hyfsat lugnt hela kvällen. Torsdag: Var väl samnma här, tog det lugnt på dagen och så. Runt sju tiden tog jag bussen hem till Carro där även Sara var, vi var ute ett tag men annars hade vi mysig film kväll. Fredag: Vaknade upp och låg i sängen fram till klockan 5-6 då vi mötte upp Charlie, Jakob och Ritzler en snabbis och sen tillbaka hem till Carro. Jag och Carro åt middag och tittade lite på film och sen drog vi, Jakob och Sara hem till mig och var där på kvällen. Jag och Carro rörde oss tillbaka till henne vid ett tiden och då tittade vi på film och sen vid 4-5 drog vi ut igen för Carro skulle träffa Charlie. När vi kom in igen somnade jag ganska snart. Lördag: Jag och Carolinen tog bussen ut till varsitt landställe (de ligger ganska nära). Så jag var på landet hela kvällen.. kul.. Idag/söndag: Fick nog av landet och drog till uppsala för att träffa Kajsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0