Lite kort om gårdagen

Eftersom jag fyllde år igår blev det firande på kvällen i blackeberg. Men på dagen träffade jag Carro och vi satt och fikade och kollade även lite i affärer, jag fick mig allt ett kap. Vi mötte upp Martin en snabbis och käkade sedan middag tillsammans, sushi of course! Vi mötte upp Linda och Sara sen drog vi då till blackeberg och mötte även upp nåra på vägen. Det rullade in folk hela tiden och vi var väl ungefär 20 pers i den där ynkliga ettan men jag hade trevligt ändå, fick även en finfin present av Martin (fast hann tyvär inte få med mig den hem innan den gick åt). Sjukt trevliga människor var e där, helt klart en bra födelsedag!!

(bilder är tagna av Linda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0