En sammanfattning av gårdagen

Orkade inte skriva igår när jag kom hem, jag gick och la mig på dirr. Jag mötte ju som sagt upp Carro i spånga och vi åkte till sumpan där vi fikade ute i solen. När fikat vat slut (coffee coler) gick vi runt i sumpan och letade som galningar efter en sushi bar, för jag var så sjukt sugen på sushi (som vanlig). Men vi hittade ingen så vi bestämde oss för att dra till spånga istället och när vi kom dit fick jag min efterlängtade sushi och vi satt där ett tag och Carro kämpade inombord om hon skulle köpa sig en egen sushi eller inte. Runt sex tiden drog jag in mot söder för att möta Linn, vi skulle egentligen träffat Linda men det blev ändrade planer. Så vi bestämde oss för att köpa glass och sätta oss i bågen. Då fick vi dessutom sällskap av nio - tio 25åringar som gjorde allt för att stajla, llite lagomt kul. Men sen när dom tjata om att vi skulle hänga me in till krogen blev de lite mycket och vi bestämde oss för att förflytta oss en bit medan vi väntade på richard som skulle komma. Vi var inte kvar på söder länge efter Richard hade komit, dom åkte hem och jag åkte till kanan där Carro och Sara och nåra var. Jag fick sällskap av Martin och Roberto dit, de gick ju lite som de gick. Var i kanan i kanske 20 - 30 minuter sen åkte vi hem, jag frös och var sjukt trött och det är anledningen till att jag inte skrev igår, jag la mig direkt i sängen för att få upp värmen och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0