Kajsa är konstig.................

Hej igen, det blir väldigt tråkiga inlägg nu men känns ändå bättre att skriva än att låta bloggen vara tyst. Så jaa, idag mår jag bättre men inte prima än. Men jag kände att jag behövde komma ut lite så jag gick ner till Spånga och träffade Linn. Men vi var inte där länge för Linn skulle vidare till stan. Så när jag väl var hemma igen tittade jag på x-man, Love it! Fast blev avbruten lite då och då av våran städerska som försökte prata polska med mig, men det var väl trevligt. I alla fall nu har jag nyss käkat och ligger i sängen och pratar me Kajsan. Ska strax städa marsvins buren och lägga mig för kvällen, är sjukt trött och vill va så pigg som möjligt imorn. CYA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0