outside day

Halloj, min dag har varit trevlig. Vart ute också stortsett hela dagen, så Jerry är ju lagomt trött nu. Drog ner till spånga och tog en fika med August, men satt inte kvar speciellt länge utan vi gick runt och lekta med Jerry. Runt tre tiden drog han och jag väntade på Linn.

Linn kom inte långt efter, så vi väntade inte länge. Vi mötte även upp Jonte, Christoffer och Samuel. Vi satt och käkade pizza på Gerds, förutom jag dåra som hade köpt med mig sushi. Jag och Linn drog strax efter vi käkat klart, vi drog hem till mig och tittade på film och senare nu på kvällen kom även Richard och vi drog ut med Jerry och kastade boll, så nu är ju gullungen helt slut som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0