Skrevninlägget igår men de ville inte publiseras

Jävla skit iPod! Hade skrivit ett långt inlägg och så började allt fucka up sig.. Så nu blir det en rejäl förkortnig på allt. Jag åkte ju ut till landet med familjen, såklart var Kajsan me vilket gjorde helgen guld värd. Det har ju vart bra väder också, till och med på midsommar. Alla förutom jag, mamma och Jerry åkte hem igår så idag hade jag tänkt att ligga ute och sola hela dan. Men så blev de ju inte.. Inte för att de inte vart bra väder utan för att min mage inte tillåtit mig att göra något annat än att ligga ihop krupen i soffan. Har haft sån mens värk att kroppen skrikit. Vi åkte i alla fall hem från landet vid middags tid och senare på kvällen så the pain var försvinnen gick jag ut med Jerry och träffade Samuel. Vi kom på att senast vi träffades var det fortfarande snö på marken. Vi gick en promenad men sen satte vi oss och snackade. Kom innlite innan 12 och nu borde jag verkligen sova ska ju upp tidigt och gå ut me hunden. Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0