Vad är det för fel på vädret?!

Efter fikan igår med Caroline träffade vi även Sara ett tag innan vi alla drog hem till sig. Jag käkade sushi med mamsen, hon är ju själv hemma nu när mina bror och papi har åkt till London. Men i alla fall så fixade jag mig sedan efter det. Vi tjejer möttes i vällingby och därifrån drog vi på party inne i staden, vid hötorget nånstans. Men det var ganska lugnt där och trevliga människor. Men men, idag blir det en lugn dag för mig. Ska på bio med min mamma och sedan ut och käka och jag blir nog hemma ikväll också tror jag. Kommer bli en grymt chill kväll, känner att jag behöver ta det lite lugnt. (Förhoppningsvis lägger Sara och Mia ut lite bilder från igår som jag kan lägga in på bloggen då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0