Inge mer snö!

Det var ingen trevlig syn att vakna till idag, mer snö.. och inte lite heller. Så jag och  Kajsan tog de lugnt hemma hos henne. Marie körde oss till tåget då jag skulle dra mig hemåt. Då var perongen full me hammarbyare (de hade vart bandy match och hammarby hade vunnit) som hade druckit och skrek och höll på så snuten var där och så. MEn jag tyckte de va ganska kul att titta på alla som fumlade runt och sjöng och skrek, vinnar glädje liksom. På tåget fick jag dessutom sällskap av tre glada hammarbyare som var osäkra på om dom ens var på rätt tåg, illa. Men men nu är jag i alla fall hemma och sitter i sängen och vräker i mig godis. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0