Lördag kväll

Juste, igår kväll också. Vissa planer blev inställda men det löste sig till slut. Så jag och Kajsa mötte Mickan, Johanna, Linda och Lynda nere i spånga så drog vi tillsammans till blackeberg där det var väldigt litet och inte så mycket folk så Mickan och Johanna drog typ efter en halvtimme och sen efter de började folket rulla in och det blev mer drag. Dum som jag är glömde jag kameran som vanligt..suck! Men vissa av de som var där tog bilder så jag får vänta på att det läggs upp på facebook så kan jag lägga upp dom här sen. Anyway, sen tog jag och Kajsa taxi hem och Kajsa somna typ direkt medan jag låg och snacka i lur typ hela natten, något underligt att jag inte är skit trött nu med tanke på när jag gick och la mig. Aja, nu ska jag och Kajsa börja göra oss i ordning. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0