back on track

Jag skrev inget igår för när jag kom hem och hade käkat somnade jag direkt. Och det var kanske vi 7 - halv 8 tiden.. Så jääävla skönt dock, sen vaknade jag av mig själv i morse klockan 6 och var helt pigg. Som omväxling =) Igår drog jag och Linn tidigare från skolan för vi fick ändå ingenting gjort så vi drog till stan och medans vi väntade på Richard, Alex och två till så stod vi vid plattan och såg Peo (från vintergatan, ni vet?) sjunga, han är ju såå cool! Anyway sen drog vi vidare till täby. Det tog mig cirka 2 timmar att komma hem, riktigt segt och jaa, när jag väl kom hem somnade jag ju som sagt =)

Idag dåra. Jag och Caroline drog till vällingby och fikade efter skolan, riktigt skönt ute nu i solen! Vi hade lite tjejsnack och sen rörde vi oss hem till henne, där vi fixade oss lite inför gymmet. Mitt första yoga pass hade jag idag, Carro har juvart me några gånger så jag var själv med att vara ny. Men det var faktiskt riktigt roligt, men grymt jobbigt. Något jag kan tänka mig att fortsätta med. Men men, nu väntar jag på att Kajsan ska ringa och sen klockan 9 ska jag se the gladiator så jag kommer nog itne somna lika tidigt ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0