Hade sjuukt tråkigt..

PERSONLIGT
Ditt fullständiga namn? -
Ebba Linnéa Charlotta Sundewall
Din födelsedag? - 5 juli
Har du något smeknamn? - nej, isåfall bara av Nico
Vad har du för ögonfärg? - Bruna
Din hårfärg? - Brunett
Hur lång är du? - 1.65
Skostorlek? - 36-37
Är dina föräldrar skilda? - nej
Ditt senaste förhållande? - typ 6 månader sedan
Vem var ditt senaste förhållande med? - usch
Är du kär? - Nej inte för tillfället
Har du varit kär? - Vet inte, kanske

VEM/VILKA..
Kysste/pussade du senast? - Papi tror jag (PÅ KINDEN)
Kramade du senast? - Lucas
Slog du senast? - min pappa (a)
Fick du sms från senast? - Mathias
Pratade du med i telefonen senast? - Kajsa
Saknar du mest just nu? - Kajsa och uppsala!
Är din bästavän? - oj svårt att säga en
Skulle du kunna göra allt för? - de närmaste
Kan du lita på mest? - mina närmaste
Vet mest om dig? - är nog Kajsa tror jag
Sov du tillsammans med senast? - det va nog Kajsa de me =P 

VAD..
Längtar du till mest just nu? -
SKOOOLAVSLUTNING!
Gjorde du igår? - var hos tandläkarn och vaccinerade mig
Åt du senast? - sushi
Har du för mobil? - Sony ericsson
Köpte du senast? - cigaretter

DU..
Svär? -
I varje mening
Sjunger bra? - Tondöv!
Vill gifta dig? -  i framtiden, antagligen
Kommer överens med dina föräldrar? - Jadå
Äger en ipod? - yes
Sover med gosedjur? - maaybe
Skrattade senast? - Idag
Grät senast? - oj va nog länge sen
Hatar? - finns ju alltid nått ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0