måndag

Hemma igen efter en dag i skolan och vällingby. Skolan var som vanligt tråkig och de hände inte så mycket. Efter skolan åkte jag och Caroline till vällingby, hon köte en present till sin mamma som fyller år imorn och jag köpte ett nytt linne. Men för det mesta satt vi mest och fikade och snackade i solen, som vanligt glömde jag kameran hemma.. Men men, nu är jag hemma som sagt och jag är så sjukt otroligt trött, har huvudvärk och är riktigt hungrig. Skönt att vara ledig imorn, eller ja, ledig och ledig. Men vi ska i alla fall inte till skolan, vi ska tjäna ihop pengar som vi ska skicka nånstans till nåra barn som behöver de. JAA, äntligen ropade mamma och sa att de va mat! CYA!


Kommentarer
Postat av: Ronjaaa

Sv;

Dina är finare :D

2010-05-04 @ 17:49:53
URL: http://ronjahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0