norges national dag ?

Inte skrivit på ett tag nu men det var för att jag va upptagen hela dagen igår för jag och Kajsa sprang runt i affärer för att jag skulle köpa presenter. Så jag  kom inte hem förens runt nio - tio och då tog jag det lugnt och senare vid ungefär elva kom mina kära föräldrar hem från Italien.

Känns inte som att jag har så mycket att säga.. Jo juste, Sara grisen fyller ju fan år idag. 16 år är ju ungen nu! Stort GRATTIS! Men stackarn fick vatten ballonger på sig idag i skolan, nutte.

Efter skolan idagmötte jag upp Linda och vi tog en mysig fika i solen, sjukt länge sen jag träffa henne senast så hade saknat henne. Men eftersom jag har vart förkyld idag och jag började få feber medan vi fikade så var jag nästan tvungen att dra hem lite tidigare än vanligt. Så jaa, nu är jag hemma och när jag läser igenom de här inlägget märker jag att de bara är en massa svammel.. suck! Anyway, CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0