så glömsk

Det tog ett tag för mig att komma fram till uppsala igår. För när jag satt på tåget påväg in till centralen kom jag på att jag glömt plånboken hemma.. suck. Men snäll som mina föräldrar är behövde jag inte åka tillbaka hela vägen utan dom åkte och mötte mig för att ge mig den. På grund av den extra lilla trippen jag behövde ta missade jag tåget till uppsala så jag var inte i uppsala förns ungefär halv åtta. När vi kom hemm till Kajsa lagade vi middag och tog det lugnt framför tvn och som vanligt somnade jag framför den..
Nu är det lördag och vi vaknade väldigt tidigt, det beror nog på att vi somnade så tidigt också. Vi har inga planer för dagen än så vi får se vad vi hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0