Uppsala

Bloggen har vart tyst nu ett tag, eftersom min dator hemma hatar mig.. Jag är i alla fall i uppsala nu. Tänkte berätta lite kort om de dagar som datorn har hatat mig.
Tisdag: Efter skolan drog jag och Linn till vällingby och satt ute i solen och fikade, vi stötte på Mathias och Jacke då också så vi var med dom ett tag innan vi började röra oss hemåt.
Onsdag: Skolan var som vanligt trisst, sen drog jag direkt hem och umgicks med min mormor. Tog tio över åtta tåget till uppsala igår så vart här ganska sent.

Nu blev de ju väldigt kort om dagarna, men men. Tillbaka till idag, vi gick upp vid tolv - ett tiden och gick ut och satte oss i solen och ja nu sitter vi framför tvn och försöker lista ut va vi ska hitta på ikväll. CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0