big ass, oh yes!

Ligger i min undebara säng som underligt nog är skönare än vanligt? Haha anyway, provet gick stortsett som jag tänkt mig.. Käpp rätt åt helvete! De som är synd är att alla i klassen fuskar som satan, så även om jag skulle va duktig nog och få ett g (kommer inte hända) så har resten av klassen ändå vg - mvg p.g.a desar jävla snusk fusk! Efter skolan gick jag och Caroline runt och kikade i affärer medan jag väntade på fina Jonas. När han kom rörde sig Carro hemåt och jag och Jonas gick till waynes och tog en fika, vi snackade om gamla tiden och hur det var nu idag. Sjukt länge sen man träffade den grabben så det var kul att skratta åt gamla minnen och ta igen annat som man missat. Ja ja, nu ligger jag ju som sagt i min säng som är så sjuuuhuukt skön och käkar choklad (a)

"hej jag har två bigga choklad kakor, men jag är inte ett fetto.. nej nej!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0