Då är man hemma igen då

Igår drog jag ju som sagt till August, vid halv sju tiden drog jag sedan vidare hem till Carro där även Vikkan och Sara var. Vi piffade till oss lite sen drog vi till vällingby där vi mötte Nikki och Cassi och därifrån drog vi vidare till hässelby gård där vi va på inflyttnings fest hos Martin. Carro, Sara, Vikkan och Cassi var inte kvar så länge utan drog vid typ tio - halv elva tiden. Då var jag kvar me Nikki och de andra men vid tjugo över ett tog jag bussen till August och där spenderde jag natten. Sov ganska dåligt och lite, vaknade en gång i timmen typ. Men idag har jag och August inte gjort mycket, tittat på film, lagat mat och så. Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till för att plugga men sen, då jävla ska jag krypa ner i sängen!


Kommentarer
Postat av: Oddklara

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-28 @ 08:30:32
URL: http://oddklara.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0