Grattis mommi!

Okeeej, så vad har man att säga om dagen? Inte mycket om skolan som skulle väcka nå intresse hos er skulle jag tro.. Men efter drog jag iallafall in till stan, där jag mötte upp August och vi tog en fika och checkade runt lite inne på NK innan vi rörde oss tillbaka till vällingby där vi inte var så länge innan jag var tvungen att dra mig hemåt. Familjen plockade upp mig i spånga och vi åkte vidare till sumpan där vi käkade på nån resturang, vi firade min käre mor som fyller år idag. De var väl mysigt bara att jag höll på att somna.. känner att jag behöver komma ut lite för att få lite energi! Men japp, det var min dag de. Med vissa censurer :)

snart är de vinter igen, myys! (bortsett från kylan..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0