Hittat sjukt gamla bilder!!

Jag har suttit hemma hela dan, jag har väldigt mycket tid över om man säger så. Så jag har kolalt igenom massa gamla bilder och jag hittade bland annat de här!!
Alla bilder är från 7an skulle jag tippa, färgade håret rött andra terminen tror jag

Jätte gammal bild på min och Caroline! Söten!

Jag, gina och Linda. Rödtott då med :)

ingen kommentar ?

Heheheh, man testade ju lite olika stilar.. :p

Jag som kramar Linda, hon kom hem från thailand och jag kommer ihåg att jag var överlycklig över att få träffa hon igen, jag kramade henne i säkert 10 minuter i sträck. Vilka minnen!

ingen kommentar ?

Kort hårig och rejält ruffsig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0