hp 4 ever!!!!!!!!!

Hann inte skriva nå innan jag drog, blev lite stressigt där ett tag. Jag tog tåget in till stan, fick vänta på tåget i typ 20 minuter men hade sällskap av nåra schyssta killar som gjorde mig sällis in till stan. När jag väl va i stan mötte jag upp Agge och Gustav och vi åkte vidare till östermalm där vi gick på bio på Park och såg HArry Potter, och yes de va andra gången jag såg den men är ju en hp nörd satt de gjorde inte så mycke. Fick sitta och förklara allt för Aggelito också som inte hängde me i svängarna ibland. Men ja, dom gjorde mig sällskap till vällingby där jag tog bussen och nu sitter jag hemma och vräker i mig godis.. GOTT!! Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0