Idag mår man ju som man förtjänar..

Ska berätta om igår eftersom jag int ehar np kul att berätta om idag. Jag gick iallafall till skolan ch de var väl ganska lugnt och så. Efter skolan skulle jag träffa Linn men jaa, så blev de ju inte. Så jag åkte med Carro och Sara hem till Carro för att fördriva tiden lite innan jag skulle trääffa August, vilket jag gjorde vi fyra - halv fem tiden. Vi gick på bio och såg due date, den va bra och rolig. ( känner att jag skriver på ett sjukt tråkigt sätt, men orkar inte anstränga mig..) Efter bion åkte jag hem till Carro igen, där fixade vi oss och förade lite. Sen vid tio tiden började vi röra oss mot spånga för att åka hem till Fredrik, där mötte vi upp Mikaela och Philippe. Och jaa så kom vi hem till Fredrik.. Och nu ligger jag här i min säng och mår som jag förtjänar som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0