plugga? faast nee..

Jag verkligen hatar att va hemma och va sjuk! Sjuk-delen klarar jag av, de är jag ju ganska van vid. De är just de där att sitta inne en hel jävla dag, instängd i sitt egna hem. Nä usch! Ja ja, nu ska jag sluta gnälla. Tog mig utanför huset en liten snabbis iallafall och mötte upp Adam lite kvickt för att få mig en pinne, men annars har jag spenderat all min tid i sängen. Har inte ens pluggat till provet imorn, även fast jag haft mycket tid till de. Jag har liksom ingen ork för skola, jag tok längtar till jullovet nu kan jag ju säga. Det kommer vara sjukt underbart, de är väl typ två-tre veckors ledighet. Åååååh, toktoktok längta! Nej, nu har ja babblat nog för ikväll. Ska nog krypa mig till kojs, natti påre!

bild från bakning med emelie, innan kriget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0