ute i orten

Känner mig sjukt stressad, även fast jag har all tid i världen typ. Min snälla storebror ska köra mig till August snart/senare nån gång som tack för att jag klippte honom tidigare idag. ska slagga hos Agge inatt och imorn åker jag til uppsala så håller just nu på att packa ihop lite grejer och så. Oj oj  nu blev de lite stressigare helt plötsligt. Men men, får se om jag skriver något hemma hos August eller om de inte blir förens jag är hos Kajsa, we'll see! Ikväll blir de iallafall bio och mys med pojken. HÖÖÖÖÖRS!

OH HERREGUD!! Höll på att glömma!! Jag fick MVG på min svenska berättelse! Lite små stolt över mig själv, hehe.. Äntligen passar jag in i familjen som består av naturare.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0