plugg upp över öronen, agges fel

Nu börjar August klaga på att jag skriver för sällan också, för att jag missade att skriva igår!? De va ett jävla tjat! Nejdå, puss på dig. Men ska väl dra lite kort om igår, jag var hemma hos Empie igår och flumma runt och då glömde jag bort blogget, sånt är livet liksom. Gäller att prioritera rätt nu. Idag tog jag en kvick liten fika med Carro efter skolan innan jag drog hem för att försöka plugga innan Agge kom, men kom inte så långt och sen glömde jag skolan ganska fort. Näää men nu rabblar jag bara massa smörja, kan va för att jag är stressad över min film analys som ska lämnas in imorn och att de är matte prov imorn och jag har inte pluggat.. F.u.c.k. Tror jag ska ägna mig lite åt de nu istället. Höööörs!

brudarna på isen! Från idrotten idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0