uusch, behövde komma ifrån pluggandet ett tag..

Har träffat Linn idag efter skolan, kändes som de va sjukt länge sen vi sågs för vi hade en massa att ta igen! Men de är alltid härligt att prata med den bruttan. Så vi satt i spånga ute i kylan och snicksnackade och hade köpt choklad och så. Men sen vid fem - halv sex mötte vi upp August vid stationen och han och jag gick hem till mig. Vi skulle plugga, men så säger man ju alltid. Istället blev de att ligga och mysa framför en film. Men då han drog tog jag fram böckerna och tryckte ner näsan i dom, känner nu att jag behöver en liten paus! Men ska fortsätta strax, har ju ändå prov imorn. Pöss på stumpen!

fin fin bild på mig och tuffingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0