fridfull helg..

Tjaaa, är i uppsala nu, men de sa jag ju tidigare. I fredags kom det en hel del people hit, de blev något spårat och jag kunde inte slappna av. Jag skällde ut lite folk då och då och det var inte förens vid tre tiden då jag kunde börja andas. Då hade alla från uppsala dragit och de va bara de som skulle sova över kvar. Sov mindre än två timmar den natten..score!! Nåra drog vid åtta morgonen efter men de flesta drog vid halv tio tiden, då var de bara jag, Kajsa och Jennifer kvar. Och de va ju en hel deeeel att plocka undan, flaskor, burkar, papper, apelsinskal(?) och en jävla massa mer. Men men, när det var klart bestämde vi oss för att vi skulle ha en myskväll hemma. Vi drog och hyrde film och köpte massa gott, vi hyrde bland annat en skräckfilm och fyfan va jag skrek.. usch usch!! Jennifer drog vid tio tiden och då började jag och Kajsa började titta på grease och runt halv tolv tiden käkade vi middag också. Men så fort filmen var slut nästan sprang vi till sängen och gick och la oss. Sov fridfullt fram till klockan fem då de plingade på dörren och sen började människan utanför banka också. Vi gick och öppna och då var de en av Felix kompisar som var aspackad, vet inte riktigt va hon ville för jag gick direkt och la mig. Men meen, nu är vi i alla fall vakna, de va kort om helgen här i uppsala :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0