fuck you and fuck her to

Nämen tjenare! Blev inget skrivande igår, var knappt hemma och de kosta stunder jag var de hade jag alltid brådis att dra. Efter plugget igååår dåra tog jag och Empiie en fika inne i stan och sen drog vi till västermalmsgallerian, Emelie hittade ett par skor som hon köpte och jag som är pank bara gick och dräggla på allt.. Där träffade vi även August en snabbis innan vi drog vidare till stadshagen där vi blev upplockade av mi madre och åkte hem till mig där vi slängde i oss mat för att sen åka hem till Emelie där vi fixade oss och seeen vidare till vällingby där vi mötte upp the girls. De har vart väldigt mycket åkande idag och de blir mer, för när vi mött upp flicksen åkte vi till brommaplan och dääärifrån gick vi en väldigt läng bit för att komma till nån kille som bodde där. Vi skulle egentligen bara föra där och sen dra vidare men de blev aldrig något me de. De var i alla fall kul i början och roliga människor, men sen blev de lite segt runt tolv tiden så då drog jag, Sara och Carro och jag bad en taxi plocka upp mig i brommaplan och när jag väl var hemma käkade jag och sen sov. Hoppas Sara lägger in lite bilder sen som jag kan lägga upp här, de vore ju nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0