baang!

Asså jag suger ju verkligen på att skriva!! Men jag känner att jag liksom tappat lusten eller nått? Har liksom inget vettigt att skriva om och dessutom har min älskade kamera gått sönder så kan inte lägga in nys bilder heller.. Får se om jag får tillbaka viljan att skriva eller inte, men ska fortsätta ett tag till och sen får vi se med tiden om jag slutar eller inte.

Efter skolan tog jag en fika med min fina Emelie, har inte träffat henne utanför skolan på eeevigheter. Skaffade mig även en gullig mösse då vi gick runt och kolla i lite affärer. Sen mötte jag upp lille august och vi hyrde film, köpte godis och drog hem till mig. filmen sööhööög! Den skulle typ va läskig, men fan heller, den sög som satan :)

prom night pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0