fram, och tillbaka igen

Då har man haft en härlig hem på landet.. Nä men de var faktiskt ganska mysigt. vi åkte hem vid tre - fyra tiden men sååklart behövde jag och mami åka tillbaka för duktig som lilla jag är glömde jag min jacka där med nycklar och busskort.. satan!! Men jaa, vi åkte och hämtade de sen åkte vi till puben i spånga där vi käkade med några familje vänner. Men tillbaka till de som hände innan min kaosade söndag. I fredags tog jag en fika med Linda inne i stan och vi pratade och hade det mysigt. Senare kom även August och jag var med han då Linda drog. Vi gick runt inne i stan och tog ännu en fika på ett annat ställe, sen vid sex tiden kom Kajsan och då åkte vi till spånga där vi sa hejdå till Agge och blev hämtade av mina föräldrar och åkte ut till landet. Vi hyrde film, köpte hammburgare, godis och annat gott på vägen ut så det var riktigt mysigt. Men idag är jag jävligt trött, vi somnade vid sex tiden imorse och blev dessutom väckta vilket aldrig är mysigt. Men nu ska jag ta de jääävligt lugnt resten av kvällen. Sååå ciao for now!

old pic på mig och Linn från i somras, miss you huuun!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0