första kvällen på lovet

Gooooodmorgon people, idag är jag sjukt seg i hela kroppen och har vaknat flera gånger inatt. Nu tänkte jag dra en kort sammanfattning av min gårdag. Efter skolan drog jag hem och vilade (nära på att sova), mina päron åkte till landet och då kom August hit och vi käkade pizza och tittade på film. Men han drog runt åtta och då drog jag och träffa Carro och Sara i vällingby, efter ett tag drog vi hem till mig för de knasade sig med dit vi skulle egentligen. Och även Noah och hans kompisar kom också hem till mig och vi tog de lugnt och hade det mysigt. Boysen drog vid ett tiden och då kom två av min brors kompisar istället och vi tittade på skräckfilm då och lite innan halv två drog Carro och Sara hem och strax efter de kom August hit. Vi tog de lugnt inne på rummet och råkade vi råkade somna då ett tag också. Men han drog i alla fall vid tre tiden och då började jag plocka i ordning lite och sen gick jag och la mig. Men nu sitter jag här i min soffa och har precis städat klart så nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0