Förkortad kaos

Jag hatar söndagar, man är alltid så jävla trött och seg. Jag orkar aldrig göra något på söndagar, fast de är i för sig rätt nice att bara ligga i sängen och glo på nån film. Så kommer min söndag se ut i alla fall, men jag ska till Carro en snabbis för att hämta lite grejer för jag sov inte där som planerat. Tänkte dra gårdagen lite snabbt, men vart fan ska man börja? Ja, ja, jag och Carro mötte upp Sara och Mia och vi skulle egentligen dra hem till Marcus men vi drog till ängby istället där de va nån fest som Emil bjudit me oss till. De va skoj där, men Carro började må sämre (anledningen till att jag inte sov hos henne) så hon och Sara åkte hem tidigare. Kanske va smart gjort för bara nån timme senare kom snuten för att de va nåra utanför huset som hade bråkat och nåra hade blivit slagna, jag vet faktiskt inte riktigt hur de ligger till. Och dessutom paja min lur så jag kunde inte få tag på min taxi som jag hade beställt och jaa de blev allmänt kaos där ett tag. Men jag drog hem till Emil en sväng och väntade på att min käre mor skulle komma och hämta mig, snäll som hon är orkade hon ge sig ut vid två tiden i pyjamas för att hämta mig. Så jag kom hem tillslut och jag har lagat min lur nu, så lite stolt över att jag lyckades fixa de! Men de va min kväll, kaotisk men kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0